1.10.2017

uusia haaveita kohti!


Kaksi viikkoa puolikkaasta.
Mitä olen saanut aikaiseksi niinku juoksemisen suhteen?

En just mitään.

Viikko sitten kävin purtsilla. Ihan vaan todetakseni ettei
 kaikki ole kintuissa nyt kunnossa.
 Kipu meni kyllä ohi siinä viiden kilometrin matkalla.
 Jos jotain olen oppinut niin siihen ei pidä luottaa, 
kaikki ei silti ole okei.
 Jalkapöydässä on semmone pikku nystyrä, toisessa jalassa sitä ei ole. 
Ja ainoastaan juoksukengät kirraa siitä kohdasta.
 Ja työkengät mut niitä mun ei tarte nyt pitää.

Mut viikko sitten se ei silleesä haitannu. 
Nautin vaan ettei mulla ole mitään "pakollista" juoksuohjelmaa.

Tällä viikolla alkoikin sitten jo rassaamaan. 
Ehdotin jopa itse aloitteellisesti uintia (!!!) 
koska jotain oli päästävä tekemään. Tykkäisin uida enemmänkin 
mutta hallivesi kuivattaa hetkessä mun ihon,
 rasvailen kyllä naamaa ja käsiä ihan säännöllisesti mutta 
selkä on vähän kinkkisempi..ja siks toisekseen 
se siirtymä lämpimästä suihkusta kylmän hallin läpi 
kylmään veteen on ihan hirveetä. 
Vaikkei se kestä kauaa. 
Mut tarpeeks kauan. 
Hrrr..

Joo. Ni nyt mä olen tässä ollut supertehokas kotona
 kun sinne lenkille ei oikein uskalla mennä.
Nystyrä ei ole hävinnyt mihinkään, siinä se on.
 Perkele.

Mut hei mä pääsin osalliseksi johonkin tosi kivaan! 
Tai ainakkii se vielä tässä vaiheessa vaikuttaa huippu jutulta!


Ihan huikee juttu! 
Odotan intopiukeena mitä kivvaa sieltä tullee! 
Ja mitä tästä tullee!!

Omia tavoitteita piti jo vähän miettiä.
Polkujuoksu mua kiinnostaa mutta 
myös tuon puolikkaan juokseminen 
nopeammin ja tehokkaammin! 

Sen sivuvaikutuksena toivoisin saavani painoa alas. 
Tiätty.

Tsillai.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti