31.7.2017

Lähtemisen keveys



Mietin tuossa äsken tyngäksi jääneellä 
"hitto ko ahistaa ihan kaikki" lenkillä 
että ei se ihan yksinkertaisinta enää ole tuo lenkille lähteminen!

Jos joku sanoo että siitä vaan kengät jalkaan ja menoks.
No ku ei.
Ehkä se yksinkertaisimmillaan vois mennä niin. 
Tai eihän  niitä kenkiäkään tarvii välttis. 
Siellä jolkuttelet sitte käpyjen ja lasinsirpaleiden yli?
 En tajuu. 
Pikku kivi kantapäässä tekee jo niin imakkata että!! 
Tai ne legot..tiijätteks?

Miten se teillä menee? 
Tuosta vaan sujahdat pihalle ja juokset?
No mä en. 
Mäpä kerron.

Ensteks ne juoksuvehkeet.
On arvioitava mimmosissa vehkeissä siellä nyt yleensäkkään voi mennä.
Enkä nyt puhu edes säästä.
 Jos mulla on "bad fatty day" ni en tosiaan laita trikoiden kaa kovin tiukkaa paitaa,
 sen paidan pitäs vielä yltää pyllyn yli.
 Moniko mun paita ensinnäkään menee niin pitkälle?
 Siis hihoissa on kyllä mittaa että saa rullalle vääntää ranteisiin 
mutta ei selkämyksessä
 (saa vinkata pitemmän mallisia teknisiä paitoja!
 Oon kyllä niin lyhyt että ei sen kauheen pitkä ees tarvi olla). 
Tän mä olen ratkaissut niin että meen purtsille jos ei muu auta. 
Siellä ei yleensä ole muita.
 Ehkä sauvakävelyllä olevia eläkeläispappoja.

Ennen trikoita sitte se alkkari homma.
Kaikista alkkareista ei vaan oo trikoiden alle.
Jotenkin ne hinautuu persvakoon, 
loput te tiiätteki.

Trikoista en kyllä luovu. 
Ensinhän mä juoksin jos minkäki laisissa kolitseissa, 
trikoot vei juoksun täysin next levelille!
 En voi sietää kahinaa vaatteissa.
 Että laittasko kompressiot vai tavalliset.
 No jos tavalliset ni pitää muistaa laittaa kompressiosukat alle. 
Onks niitä nyt puhtaina? Ai ei? 
Pahinta on jos kaikki kompressio vehkeet on pesussa.
 Vaikka ne väittääki ettei niistä mitään hyötyä ois mutta peppu kyllä näyttää paremmalta.
Joo oon joutunu kaivelemaan pyykistä niitä sitte.

Tässä ei nyt edes puhuta uusista vaatteista vaan vanhoista.
Koska ne uudet vaatteethan vasta tekeekin lenkistä jännittävän. 
Pysyyks paikoillaan?
Hengittääkö? 
(toim.huom. Lidlin joogatakki on ihan hiton huono juoksuun.)
Hengitätkö ite?
Tuliko ostettua liian pieni paita/housut?

Siinä vaiheessa kun pääsen ovesta ulos kaikkine kamoineni 
-puhelin
-vyötäröveska
 kuulokkeet piuhoineen
- urkkakello. 
Ainaki nuo. 
Joskus vielä auton tai pyörän avaimet.

Ne tarvii vielä viritellä kaikki valmiiks. 
Kuulokkeet pujoteltu valmiiks tietty. 
Kellosta juoksuohjelma että alkaa ettiä gepsiä, 
myös bluetooth ettei aina viestin tullessa 
tarvi kaivaa puhelinta esiin, saati pysähtyä. 
Puhelimesta sitte kans bluetooth, 
spotifyistä musiikkia ja 
nyt oon vertailun vuoksi käyttänyt myös Sports trackeria.
 Paketti alkais olla kasassa.
Ootellaan vielä se kellon gepsi.

Hyvällä tuurilla juoksu kulkee, musiikki on sopivan kovalla ja piuhat pysyy paikoillaan.

Yleensä ei. 
Vähintään piuhat vituttaa.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti