27.6.2017

välineurheilija?



Myönnän. 

Mussa on vähän välineurheilijan vikaa.
Ei tartte olla kalleinta eikä hienointa mutta 
esim. juoksuvaatetta löytyy ihan kiva pino. 
Silti tuskailen jopa lenkkivaatteiten kanssa
 kun ei oikein ole mitään kivaa muka kaapissa.
Kaikki on aikalailla mustaa että sinänsä onko sillä väliä?
Vaatteen täytyy toki olla mukava päällä, 
siks niitä ehkä onkin kertynyt ja tuntuu ettei eroonkaan pääse sopimattomista.

Nyt ei ollut tarkoitus höpistä vaatteista, 
voisin tietty palata niihinkin tarkemmin.

Mistä mä tänne oikeestaan tulin hönkäilemään on nämä urheilukellot!

Siis mullahan on tosi hyvä Garmin Forerunner 235, 
eikä sillä ole ikääkään kuin puoli vuotta mutta vitsi nää..
kattokaa nyt!




Suunto Spartan Sport Wrist HR 

Tämän sykevyö versiota
kuolasin ennenkuin ostin Garminin, kaunis kuin mikä!

Vielä tammikuussa ei mun mielestä ollut 
edes hitusen naisellisempaa kelloa jossa olis ollut rannesyke.

Järki voitti (ja rannesyke).
En oikeasti tarvitse kelloa jossa on noin paljon ominaisuuksia.

En ihan oikeesti.
Mutta sitten ne teki tästä päivitetyn version jossa on rannesyke!!
En kestä! Mun sydän suli just siinä vaiheessa.




Garmin Fenix 5S

No nyt sitten Garmin toi Fenix sarjaan aika kivan uutuuden.
Tämäkin on ladattu täyteen eri lajeissa tarvittavia ominaisuuksia.
Mä en tarttis ku juoksun, kävelyn (oikeesti, tähänki sais olla omansa) 
ja uinnin, ehkä pyöräilyn.
Fenix kelloihin vieläpä on mahdollista ostaa ranneke oman mielen mukaan.
Kyllä kiitos!

Nyt mä olen pari päivää miettinyt millä verukkeella 
voisin edes harkita ostavani jomman kumman..
Syyskuun puolimaraton?
Tavoitteena hengissä maaliin vai jokin realistinen mutta (mulle) tiukahko aika?
Vaikka jo se että mä edes yritän on t-o-d-e-l-l-a iso juttu mulle.
Syyskuun synttärit?
Onks 35-vuotta vielä syy ostaa sikakallis kello?

Mutku mä haluan.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti