19.6.2017

Fiilistelyä vol1




En ois ehke uskonu itekkää mutta eka semmone lappujuoksu häämöttää edessä.
 Siis olenhan mä tehnyt kaikemaaliman 
listoja viitosista että minne vois mennä mutta 
se oli kyllä ennenko paljastu että pystyn juoksemaan kympin. 

Okei. 
No ei tää ihan eka ole. Oon mä kahesti käyny 
Extreme runissa mut miks mä en pidä sitä samana juttuna?
 Jotenkin tää ei nyt oo sama asia.

Vähäsen sillä silmällä olinkii jo katsellut Keuruun Yömaratonia 
ja ennenko siellä räjähät nauramaan ni ennoo täyttä maratonia menossa juoksee.
Heinäkuun helteistä en niin välitä joten yöjuoksu on ihan täydellinen!
Puoli kymmeneltä tapahtuva lähtö on mulle jo keskiyötä :D  
kai se siihen aikaan jo vähän alkaa hämärtyäkin?
Miten mä en näiden vuosien kokemuksella voi muistaa onko heinäkuun alussa yöllä pimeää?!?

Sunnuntain kympin jälkeen kuin jonkin johdattamana silmiini pompsahti Takomorunnersin viesti kesän kilpailuista. Rohkaistuin ja kysyin vieläkö Keuruulle mahtuis mukaan.
Että tässä sitä nyt odotellaan vajaa kolme viikkoa hoo hetkeen.

Ounou!

Matka on siis varttimaraton, 10,55 km!







1 kommentti:

  1. kiva kun tuut! lähtöhän on siis puoli yhdeksältä. viimeksi oli ainakin aikalailla valoisaa koko puolikkaan ajan vaikka satoi. maratoonarit juoksi pimenevässä yössä , ainakin loppupään juoksijat. mä tykkäsin kovasti tosta lähtöajasta, ehkä siksikin oon taas mukana. mitäs jos lähtisitkin mun mukana puolikkaalle? tosi hiljaa hissutellen? mä oon 2.40 jänis ja lupaan tsempata ja kertoa huonoja juttuja koko matkan... miltäs kuulostais?
    merituuli

    VastaaPoista