10.12.2017

peekoota



Voihan pk-kausi.
On hieman omituista ettei "voi" vain  mennä 
vaan pitäis himmailla ja lönkytellä hitaasti!
Mut näin mä olen nyt yrittänyt tehdä.

Yritin hölkätä.
Se oli kamalaa. 
Se tuska reisissä ja pohkeissa ja kaikkissa!




(Tää oli joku suht rehellinen juoksu lenkki. 
Kun en jaksanu himmailla kerta vauhtiin pääsin.)

No mä kaivoin sauvat liiterin perukoilta, paljo parempi.
Pysyy tahti tosi hyvin ja saa kädet/niskahartia osiokin jotain tekemistä.
Plus voi mätkiä uhkatilanteessa.
Ei oo vielä tarvinnu.
Mut voisin kyllä.

Oon suihkinu menemään pururatoja, mäkiä ylösalas.
Ihan erilailla tuntuu kyllä!
Puristan vissiin persiillä suht hyvin,
 jumaleissöni miten oli pakarat hellänä.
Ties tehneesä.

Ohjelmaan kuuluu myös lihaskuntoa ja kehonhuoltoa.
Pilates oli vähä outo juttu vaikka
 jooga tunneilla oon paristi käyny 
(oli vähä hohhoijjaa hommaa mun makuun)
RA:n ohjelmassa on pilatesta mutta 
minen oikein päässy siihen sisään. 
Youtubesta valkkasin sopivan oloisen videon, 
sillä rupes onnistumaan. 
Löyty muute ne syvät vatsalihakset ja 
selässäkkii mulla tuntuis olevan lihasta! 
Ties tehneesä sitäkii.

Viikko takaperin olin hieman kipeänä. 
Koko perhe oli enempivähempi.
En päässyt lenkille mutta ilmoittauduin Tahko Trailille!
Juhannuksena siellä sitte tahkotaan mäkiä ylösalas.
My kinda fun!

Nytte tilasin parit uuden kengät testiin 
koska me speedcrossien kanssa ei päästä
 yhteisymmärrykseen mistä voi hinkata ja puristaa.
Mokomat.

Oisko ens kerralla sitte hei vaikka niistä kengistä!
Tai jos mä keksin vielä jonneki ilmottautua!
Kävi mielessä jos kerran kuussa kävis jossain kilpailuissa,
oisko siistiä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti